21 april

Drog till Zorba vid halv sju ungefär. Satt där hela kvällen och hade det hur najs som helst. Riktigt kul var det. Trevligt folk också. Har väl egentligen inte så mycket att säga om kvällen mer än att den var hur kul som helst. Kring ett (eller nått?) började folk dra hem och vi blev kvar några stycken. Vi satt uppe hur länge som helst och prata och tror vi somnade kring fem. Har sovit hur dåligt som helst under natten så det är helt sjukt. Har vaknat flera gånger och typ klockan elva klev jag upp. Drog på mig kläderna och kände mig som en sliten hora ungefär. Hehe. Tog bussen hem vid ett och då käka jag lite och sånt.

Nu ska jag börja smida planer inför ikväll tror jag.
puss



lite bilder från i förrgår också :)

Kommentarer
Postat av: ida

fyfan vilken ren spegel ;)

2011-04-21 @ 17:45:15
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0