27 april


Skola idag då som vanligt. Jobbat stenhårt idag! Linea kom till skolan och var där hela dagen. Efter skolan drog vi på stan och drog en macka på Cafe Oskar. Sen lalla vi runt lite och sen åkte jag och Erica tillbaka till skolan och gjorde ett omprov och sen hoppade vi + Emil på bussen till stan och umgick med lite människor. Sen drog jag, Erica, Ida, Linea och dd hem till Linea och guess what, vi spelade kort. HEHE. Sen kolla vi lite tv och sånt. Vid tio tog jag bussen hem och nu ligger jag i sängen och har precis snott bilder av Ida som jämt har kameran i högsta hugg. Bra för mig då jag får lite bilder som inte bara består av egofoton av mig, tack ida! :) heheheihehei.

Nu ska jag kolla in rean på Nelly sen ska jag sussa.
puss


söker min fimp.. ida och kameran är inte så bra jämt, hon fångar jämt
mina väldigt fula moments..


ah inte så snygg brud men de duger väl, de handlar väl ändå om
att bjuda på sig själv..

mucka lite med lill-dd ;)

fjårtizz lenno

Kommentarer
Postat av: ida

se det är ju inte bara negativt att jag springer runt som en jävla paparazzi ;)

2011-04-28 @ 17:32:58
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0