28 april

Shit, imorse var jag tröttchey_1! Vaknade tio minuter innan jag måste gå till bussen. Det enda jag gjorde var att borsta tänderna och dra på en mössa. Och självklart kläderna då. Helt äckligt hår osv. Chill. Fick veta att jag klarade mitt omprov iaf så det var ju bra! Har nu inga rester alls! Måste bara klara provet jag har imorn... 

Drog hem med halv två bussen och hoppade i duschen direkt. Nu har jag precis fixat klart mig och väntar på att få gå till bussen. Ska leka lite med Linea. Hihih.

Ah, har nog inget mer intressant att berätta. Förutom att vädret suger. När det väl är rätt så vindstilla ute så lyser inte solhelvetet. Arh, hata norrland! Det är iaf 11 plus grader ute så nånting positivt är det ju iaf.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0