6 april

Min mobil fick nå fel inatt. Slog av mobilen igår kväll pga av en grej. Så stoppade jag i laddarn och tröck en gång där vart man slår igång telefonen, för annars skulle den inte ha laddats. Stoppade som vanligt mobilen under kudden och somnade efter ett tag. Sen vaknade jag vid sju och mobilen typ koka. Så grymt jävla varm den var. Så jag öppnade luckan och tog ut batteriet och utan att överdriva så kunde jag inte ens hålla i batteriet för det var så varmt. En halvtimma senare var det dock kallt igen och nu funkar mobilen som vanligt. Haha, helt sjukt var det.

Är iaf i skolan just nu och slutar om en timma, underbart skönt. Dock ska jag stanna kvar här för ska dra med mig Erica till vårdcentralen halv två. Gud vad kul. Börjar bli less på att springa dit hela tiden. Lär ju förmodligen få fara dit igen efter det här.

Nåjojo. Idag ska jag iaf vara med Ida typ tror jag. Suveränt.
Nu ska jag jobba (läs facebook), hihi puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0