8 april

Helvete så dåligt jag har sovit inatt. Två nätter i rad nu. Känns för jävla jävligt. Var ju helt död imorse. Pallra mig upp till skolan iaf och gick på lite lektioner osv. Sen drog jag till en och snackade lite osv och sånt. Sen började jag gå hem men lånade en telefon av en snäll liten mamma så pappa fick komma och hämta mig.

Ska strax fara till byn, ska bara till Gällivare en sväng och kanske få tillbaka min mobil. Vi får se hur det blir med den saken dock. Nånå, ska ladda ner lite musik nu och sen drar vi väl på ett tag. Pappa har med sin dator dit så jag är inte helt okontakbar.
puss
Kommentarer
Postat av: ida

om han inte ger dig mobilen så spöar vi honom...

2011-04-08 @ 14:56:09
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0