en lista innan jag tar mig orken att fixa mig

ALLMÄNT...
Namn: amanda
Piercingar: ja, i läppen
Tatueringar: nej
Längd: 164,5
Skostorlek: 38,5, heheh
Hårfärg: svartbrunt underhår och gråttblondt överhår
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, ibland
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: kan väl inte jag svara på
Vilket schampoo använder du: de mamma köper hem eller matrix silverschampo
Vilken parfym använder du: skiftar mellan tre olika, vet bara vad en av dom heter och det är circus 
Vad är du rädd för: fötter..
Gillar du att tvätta: kan inte ens tvätta, haha
Gillar du Berg-och-Dalbana: ohja

SENASTE...
Film du hyrde: oj, ingen aning, var flera år sen jag hyrde en film
Film du köpte: har typ aldrig köpt en film, haha
Låten du lyssnade på: kottonmouth kings proud to be a stoner
Låten du hade på hjärnan: i need a dollar - aloe blacc
Låten du laddade ner: minns inte
Personen du ringde: ida
TV program du tittade på: bigbrother
Personen du tänkte på: liam

FAVORIT...
Mat: tacos :D 
Låt: oj, ingen typ
Sak att göra: skratta, lätt :D
Sport: inget
Dryck: läskeblaska
Kläder: leggins
Film: vet inte
Bil: eh, ingen aning

ANTAL...
Gånger du varit kär: en gång på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit: många 
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: jag vet inte
Ärr du har på kroppen: oj, vet inte

SENASTE...
Bok du läste: vet inte
Personen du fick mail av: halebop typ
Personen du fick brev av: liam
Personen du fick sms av: liam
Gången hela din familj åt middag tillsammans: öh, minns inte

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: chillat, duschat, kollat big brother
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: olika varje dag
Gillar du att slåss: lite kul är de ju
Vad ska du göra ikväll: umgås med fräna

Är du seriös: jag kan om det behövs
Vad är du allergisk mot: ingenting
Var har du ont: lite här och där
Använder du hårspray: ja
Kan du stå på händer: om jag lutar mot en vägg :D
Favorit serie: oth

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: asså, båda
Gillar du ketchup: egentligen inte, men om man äter korv i bröd så måste man ju ha ketchup
Är du glad nu: nej
Var du glad igår: ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: partymusik ;D
Stockholm är: en stor stad :D
Göteborg är: långt bort
Kan du sjunga: kan väl alla, men det låter förjävligt :D
Mer värt än guld: lycka, kärlek
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: asså, säger pass här, kan inte vad dom är länder så (a)
Ska bli skoj: träffa fräna människor
Ska inte bli skoj: att inte ha pengar = inga cigg
Sparar till: inget, försöker spara till löshår men går inte framåt
Väntar på: sommar
Pålägg som gäller: typ.. vet inte
Dagens dryck: varm oboy och portello
Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhhh.. idag åt hela din familj middag!!! Och Ni hade så bråttom så det blev ingen efterrätt!!

2011-04-22 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0