I get knocked down, but I get up again

Drog ju som sagt på stan efter skolan. Och frän som man är lämnade man ju inte stan tomhänt. Nejnej, köpte ett par byxor, öronhängen, ett armband och en ring. Helt suveränt. Speciellt eftersom jag har skeppat iväg en massa byxor som har blivit förstora. Och ringen satt ju som pricken över i eftersom jag är less på alla mina ringar och är svårt att välja vilka jag ska ha på mig, haha. Vilka problem. 

Just nu sitter jag hemma och ska kolla big brother nu strax sen ska jag vänta på att min mamma och pappa kommer hem och lagar lite käk och sen drar jag och umgås med Elina. Vi ska minsann till tallbacka och vandra runt på deras laponia, helt najs. 

Nånå, nu ska jag hämta min snus från jackan och sen var det big brother ja.
puss

och min bög jävla äckel sladd till min kamera vill inte funka så ni får fan inga jävla bilder, istället får ni en gammal ;@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0