I never felt so good

(haha myt)

Helt lugn dag idag iaf. Typ. Åkte till Erica vart Pilsner också var. Vi satt inne ett tag och sen drog vi ut och mötte Crille och sen gick vi in till stan och mötte Ida. Sen har vi sprungit runt där, fram och tillbaka, höger och vänster ungefär. Crille totalt dödade mig inne på domus också. Helt galet, flög som en liten vante där. Hehehe. Sen har vi busat på som vanligt. Vid sju drog vi alla till Ida och fläska oss lite. Halv åtta drog Erica och Pilsner och vi andra fortsatte vara tjocka och låg och skedade i Idas lilla säng. Myspys.

Mamma hämtade mig kring elva och var helt i extas över att månen var så stor och jag svär på gud den var helt sjuk! Kändes som om man kunde ta ner den och typ äta upp den. Såg ut som en jätte apelsin som var dö nära marken. Helt sjukt var de. Kom hem iaf och såg att jag har fått mitt sim-kort så man kan få tag på mig nu! Har dock inte alla nummer på den här slitna telefonen men det gör ingenting.

Nu ska jag slå igång en film eller något och låtsas som att jag inte alls är deppig och egentligen bara vill lägga mig och gråta sönder. Nejnej, här är vi super glada och mår så jävla bra och känner inte alls av trycket i hjärtat!
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0