if you still don't get it, let me spell it out

Blev tyvärr inte att ta mig tvillingarna larsson under armen. Verro mådde illa och orkade inte komma och Crille skulle komma senare. Så jag tog mig själv under armen och gick till Linea och kollade när hon och DD lagade mat. Sen chillade vi på lite osv, tog de jävligt lugnt. Crille kom och var helt skön, satan avis jag blev. Hehehee. Kvart i tolv fick jag äntligen, efter många timmars tjat iväg tjock-dd ner till statiol så han kunde köpa cigg och snus. Sen gick vi tillbak till Linea och satt oss på golvet och filosofera. Linea pratade i telefon i en halvtimma så jag och dd underhöll oss med att leka med våra snusdosor, jag skulle vara frän och sprätta upp den i luften men fick den rakt på ögat, duktigt. Sen försökte jag göra en armhävning men gick ju sisådär åt helvete. Efter ett någon gång ringde jag mamma och hon fick hämta mig. 

Nu tänkte jag kolla ett avsnitt big brother och sen däckar jag nog. Mys.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0