My heart's pumpin out louder than electro

Drog ju som sagt på stan idag. Fast dock inte med dom personerna jag tänkte fara med. Skulle gå med Mio och Ida fråga om hon fick gå med oss och självklart fick hon det. Fast Mio hann aldrig följa. Vi knata runt i lite affärer osv. Gick igenom cafe oscar och hör att någon ropar på mig och ser att Ali sitter och fikar och vad har han inte med sig om inte min telefon? Så jävla lycklig blev jag och har varit på äckligt bra humör hela dagen. Helt svamlig och rolig har jag varit. Hehe. Jag och Ida fortsatte iaf vidare och med mig hem från stan fick jag ett par leggins, ett armband och ett par skor. Suveränt. Inte helt fel om ni frågar mig. Sen träffade vi på Erica, Crille och Lisa också så vi pratade lite med dom och sen hämtade mamma mig och Ida och vi for hem och jag tänkte hämta mitt simkort men det hade inte kommit än. Så mamma körde tillbak oss på stan och då mötte vi upp Erica och Crille igen och vi har svamlat på. Köpte en milkshake och lekte runt. Jag har hoppat och studsat runt, runt hela stan ungefär eftersom Crille ska jävlas hela tiden, mgrr..

Sen resten av kvällen har vi bara svamlat och haft kuljul. Gick ner på statiol och köpte en kaffe och en bulla idag igen. Tjockt. Känns som de enda jag gör är att äta nu för tiden. Inte bra, fast har fått springa så jävla mycket idag så det jämnar nog ut sig. Höhö.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sånt och sen blir det sova järnet.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0