om igår;

Åkte in till stan och mötte upp Erica och Crille, vi träffade lite folk och gick runt och stekte i det fina vädret. Sen helt plötsligt blev det en spontanresa till Hakkas. Jag och Crille fick världens stress och sprang runt hela Gällivare kändes det som. Och eftersom jag inte hade några kläder med mig utan bara min skinnjacka och leggins så fick jag låna ett par byxor och en jacka av Crille. När allt var fixat hoppade vi på bussen dit vid halv fem och när vi kom dit fick vi vänta ett tag tills våran skjuts kom. Julia körde oss till Sophie och där var Markus också. Vi gjorde inget speciellt, var och lekte på dagis, åkte runt med Jim och sånt där. Sen vid typ tio drog vi ut och grillade och hade en trevlig stnd, haha. Vi var där tills två ungefär och då skjutsa Julia hem mig och Crille till Gällivare. Sov typ hela vägen, måttligt skönt. Halv tre ungefär var jag hemma och då sprang jag direkt upp på rummet och somnade dirrmode! Lagomt trött chey var jag.

Imorse när jag klev upp så hoppade jag direkt in i duschen och nu har jag fixat klart mig och ska åka till Erica på ett tag. Sen blir det att spendera kvällen med fint folk.
puss



leka i sandeeen

cool_chey i förstor jacka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0