om igår:

Mamma körde mig till Linea och där chillade vi bara osv, vi spela lite kort och sånt. Ida och Ida kom också förbi en snabbis men for lika fort. Efter ett tag drog vi ut på stan iaf och gick runt och sånt. Träffade Ida och dom också. Vid halv tolv kanske gick vi in till Linea igen och dd vad dryg och kolla film så jag, Linea och Viktor spela lite kort. Sen sluta vi väl spela vid ett. Alla var helt döda och ville sova och jag hittade ingen skjuts hem först men sen ringde min bror upp så han kom och hämtade mig. När vi nästan var hemma så tycker Jänken att vi ska dra till Kiruna, så sagt och gjort. Drog hem och bytte mobil och kläder och sen klockan två på natten började vi rulla dit. 

När vi kom fram dit så drog vi in på statiol och Jänken köpte en macka och en dricka åt mig. Vi käka upp de medans vi for och kika på ett hus och sen ställde vi oss på Clas ohlsons parkeringen och rökte och sen rullade vi hem igen. Vi var väl kanske en halv timma i Kiruna, fett värt! 

Vi kom hem vid halv sex tror jag och då hoppade jag direkt till sängen. Drömde världens mysiga dröm och ville inte vakna upp ur den, blev fan ledsen när jag vakna. Haha. Nu sitter jag iaf här med utkletat, gammalt smink och tänkte precis hoppa i duschen. Vad som händer av kvällen får vi se.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0