Over and over I'm upside down

Igår: Mamma körde mig till sj kring sju någon gång. Mötte upp Ida och Amanda där. Vi satt där någon minut och sen drog vi hem tilll Ida och hon käkade lite och sånt. Dit kom Crille och Erica också vid åtta - halv nio typ. Vi satt och chilla och sen hoppa vi på bussen till malmberget, "hennes är halva!!". Ja, jag och mina smarta uttryck. Vi satt ute ett tag och sen drog jag och Ida till Andreas och tjilla med han, Robert och John. Var trevligt. Efter tolv någon gång började vi knata hem och jag var hemma lite före ett. Var vaken en timma till ungefär och sen däckade jag.

Idag: Vaknade vid elva och klev upp och fixade mig. Hoppade på bussen till skolan och drog med mig Erica och käkade lite strips i matsalen. Sen hade vi svenska och datakunskap och grym som jag är klarade jag provet, det trodde jag fan inte! Vi slutade iaf klockan tre och då kom Ida till skolan och vi (hon, jag, erica och crille) drog till stan för hon skulle hämta ut ett paket. Sen gick jag och Ida upp till Jocke och rökte med han en sväng och sen drog vi på stan och kika lite. Sen gick vi till manuella och jag och Ida delade på en kycklingrulle. Satt fint måste jag ju säga! Efter det kikade vi runt lite och sen hamnade vi på Café Oscar. Så äckligt jävla mätt som jag var så tänkte jag inte ta något. Men kunde inte motstå den underbart goda hallongrejen så det fick bli en sån + kaffe. Min stora matsäck klarar inte av så där mycket på en gång för det kändes som jag skulle spy. Efter det fortsatte vi på stan lite och sen gick vi hem till Erica och svamla. Jag gick ut och fick lite röksällskap och sen när jag kom in var Crille helt hyper och dampa runt på mig. Helt sjuk. Ida drog vid nio och Crille drog vid tio. Det firade jag och Erica med blåbärspaj, hehehe. Sen fick mamma hämta mig och då hoppade jag in i duschen. Nu håller jag på att spricka för övrigt, är så mätt så det är helt sjukt. Tror jag aldrig har käkat så mycket som idag. Helt jävla galet.. Aja, nu ska jag torka håret så jag får sova någon gång.
puss


crille smörjer in min arm med hudkräm.... :s

skulle bara visa mitt fina blåmärke som fortfarande är kvar från mitt blodprov
som jag tog för typ två veckor sen (y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0