19 augusti

Har hunnit med en hel del idag! Började med att jag vakna klockan 1 typ. Låg kvar i sängen en halvtimma och sen for jag med mamma till geracom och kollade om det fanns garanti kvar på telefonen, och det gjorde det! Så min bebis fick lämnas där och jag och mamma drog vidare till ericssons för hon skulle kolla lampskärmar. Istället för en lampskärm så köpte mamma ett par skor åt mig, efter det drog vi vidare till färghuset eller vad det nu heter och köpte målarfärg så jag kan måla om min vägg. SJUKT NAJS! Efter det for vi hem och jag hoppade i duschen och började fixa mig. Nu är jag helt klar och tänkte dra mig mot Erica och sen blir det paaaaaaaartyyyy ;) woopwooop
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0