21 augusti

Vaknade klockan fem idag. Vet ju en som kommer ha svårt att orka kliva upp imorgon! Är inte alls redo för att börja skolan igen. Börja med alla prov, tidiga morgonar osvosv. Nej hojj. Hade mer än gärna haft minst sommarlov en månad till! 

Annars idag så har jag målat min vägg svart! Blev klart för en halvtimma sen ungefär. Imorgon så ska jag måla andra lagret så att det blir helt svart. Är ju ojämnt och fläckar här och där just nu! Sen ska jag hänga upp mina tavlor och sånt skit. Ta bort lite annat skräp från väggarna. Blir skit bra. Jag kan ju det där med att måla iaf ;) Nakna-målaren! Typ. Hade trosor och bh på mig iaf. Vilket har slutat med att jag har svarta fläckar på benen + armarna. Heehehe.. Det blir bra.

Nu ska jag sluta ordbajsa och göra nånting.
pussvaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0