8 augusti

Igår blev en kul kväll. Kom hem kring fem och somnade rätt så fort då. Vaknade imorse vid tre har jag för mig. Gick och duscha och sånt. Sen vid sju tog jag bussen ner till stan och mötte Crille, Sophie och Lina. Vi gjorde ingenting, pratade med Ronja och Jennifer. Sen gick jag och Crille till sibylla och var tjockisar och dit kom Sophie och Lina också. Vid tio eller nått kom Erica och sen gick vi allihopa till en annan Erika. Klockan tolv kom mamma och hämta oss. Har mest varit ute idag och varför förstår jag inte eftersom det har varit så sjukt jävla kallt och det har blåst och regnat. 8 fucking plus grader. Vad är det för skit. Hojj.. Orka norrbotten..

Nu tänkte jag krypa under täcket och kolla film och äta mina pringles. Först måste jag bara tvätta bort sminket.
puss
Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

2011-08-09 @ 01:00:07
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0