Dag 1 – Presentation av mig själv + bild

Vad finns det att säga om lilla mig? Bor i en liten villa mellan Gällivare och Malmberget med min bror, mamma, pappa och katt. Är 17 år och är yngst i familjen.

På fridtiden umgås jag mest med mina fina. Älskar att skratta och träffa folk. Älskar livet helt enkelt. Även fast det kommer stunder då man helst vill gå under jord, dom som kommer lite då och då. Gillar att hitta på bus, göra impulsiva saker som gör att adrenalinet rusar. Även fast det kan vara riktigt skönt att bara sitta inne någon dag och bara göra ingenting. 

Kan vara rätt envis ibland, men slutar oftast med att jag får dåligt samvete och vill lösa allting. Dock beror detta på vem det handlar om. Vissa skiter jag fullständigt i. Sen har jag fått höra från folk att jag är rätt trög/korkad, och glad. 

Annars då? Ska börja andra året på hotell och restaurang programmet. Vilket inte alls är en passande linje för mig då jag är väldigt kräsen när det gäller mat, och jag hatar att laga mat. Men är man för dålig för att komma in på något annat så är man. Är galet nöjd med min lilla klass iaf så det gör ju att det går lättare. 

Har nog inget mer att tillägga. Orkar inte skriva flera biblar här.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0