Dag 11 – En nytagen bild + Tio fakta om mig själv

1. Fötter är det äckligaste jag vet.
2. Jag älskar smycken och känner mig naken om jag inte har ringar på mig
3. Farfar är den enda mor/farföräldern jag har kvar
4. Min farmor dog typ två veckor efter jag föddes
5. Jag har väldigt svårt att prata om mina problem och säger helst inte nånting när nånting tynger mig
6. Jag älskar svart, nitar och dödskallar och sånt
7. Jag älskar min familj sjukt jävla mycket, jag älskar att dom är så svamliga och om man kunde välja, så skulle jag hellre dö än att dom gör det.
8. Jag är ganska korkad. Och jag kan aboslut ingenting om geografi!
9. Jag är jävligt kräsen när det gäller mat. Tycker inte om så mycket.
10. Jag älskar blattar och älskar sätter dom pratar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0