igår;

Hade jag väldigt kul! Hoppade på bussen och träffade Agge där. Vi gick till Manuella och mötte Erica och dom. Sen efter ett tag kom Firren och skjutsa oss till Agge. Där satt vi + Hanna tills typ halv nio. Då åkte vi till Tobbe och där var det lite folk och kom dit folk också. Hade kul iaf. Kring halv tre eller något gick jag och Erica hem till henne och käka en toast och sen gick vi ut och mötte Rille. Tjugo över fyra hoppade jag på bussen hem och la mig direkt i sängen och sov.

Vaknade sen vid nio och skulle kissa och hämta vatten. När jag väl kommer till mitt rum så svartnar allt och jag tappar ut allt mitt vatten över hela golvet, även fast det var ljust i rummet så såg jag inget, tände lampan men såg fortfarande inte. Fick typ smått panik och slängde två handdukar på golvet och la mig i sängen och somnade. 

Sov vidare tills halv fyra eller något sånt. Tänkte börja fixa mig nu och sen får jag se vart det bär av sen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0