om helgen

Orkar inte berätta så mycket om vad som hänt. I fredags var jag med massa fina och kvällen slutade hos Tobbe där vi somna i soffan, kändes ju i nacken dagen efter vill jag ju lova! Jag somnade nog kring sju eller något tror jag. Sen vaknade vi halv ett och chillade bara. Sen for jag hem vid fyra och fixade mig och sånt och sen drog jag ut igen. Klantamanda tappade ner min mobil på Ericas grannes balkong, självklart var han inte hemma när vi gick och plingade på. Så vi ringde Securitas och dom fick lösa det. Fick iaf min mobil.

Efter det kom Eva och hämtade upp oss och vi for till Frida och därefter till Linda och efter det for vi till Robbe. Kom hem efter åtta imorse och käkade lite och sen hoppade jag i säng direkt. Vaknade idag efter sex någongång. Fint! Har duschagt för ett tag sen iaf och nu tänkte jag tvinga någon att åka på OK och köpa cigg åt mig. hiihih
puss

bilder från i fredags




Kommentarer
Postat av: ida

Hahhah, vrf har jag inge minne av den bilden? x)

2011-08-30 @ 18:41:49
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0