1 december

Fyhelvete vad ont i fötterna jag har! Började som sagt klockan sju idag. Plågade mig upp och knata till bussen - väldigt sakta med tanke på hur sjukt jävla halt det är ute. Från sju tills ett har vi lagat massa jävla skit och sånt. Vid ett gick jag, Erica och Isso och hämta lite käk och sen tog vi det lugnt ett tag. Sen fortsätte vi med vårat hårda arbete och fick sluta lite före nio. Det är inte att leka med. Stå upp hela jävla dagen är inte kul. Ingenting jag vill göra om, men tyvärr så måste vi ju det..

Med andra ord så tänkte jag däcka i sängen typ nu! Ska bara kolla julkalender och jersey shore, äta en choklad från min kalender, borsta tänderna och sen slänga av mig kläderna. Skönt att börja elva imorn. Jotack.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0