11 december

Igår blev det en nykter kväll. Vi var ute en sväng och tjorva, blev massa knas med några vakter osv. När det väl hade löst sig tog jag och några bussen hem till Elina och satt där och tog det mest lugnt. Lyssnade musik och sånt. Vid två började jag knata hem och la mig i sängen direkt. Somnade ganska fort och vaknade sen imorse vid ett. Känns helt sjukt att inte vara bakis idag, men skönt som fan är det. 

Har käkat och håller på att kolla Cars 2 nu. Tänkte bjuda på lite ego pics och två fina videosar och sen tänkte jag dra på mig lite kläder.
puss


Gjorde en grej på facebook "om 100 gillar så knäcker jag ett ägg på mitt huvud, filmbevis kommer".



Här är fylldolorna från förra helgen. haha

Kommentarer
Postat av: ida

haha satan du får mig att börja längta som fan tills jag kommer till gve. jag vill också ha snöööö!

2011-12-14 @ 17:36:43
URL: http://complicated.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0