12 december

Hade världens mysigaste dröm inatt. Åh den var så mysig. Blev helt förstörd när jag vaknade mitt i natten helt förvirrad och insåg att det bara var en dröm. Somnade om och hoppades att fortsätta drömma. Tyvärr blev det inte så dock. Annars så försov mig imorse. Bra start på veckan, jo jävlar. Vaknade kvart över åtta typ. Precis när bussen går. Sov vidare till nio iaf och tog bussen kvar över. Har varit i skolan hela långa dagen till halv fem. Vi hann komma igång med våran dans på idrotten. Det var på tiden nu. Den kommer äga, höhöh. 

Annars så har jag hunnit käka och sånt nu. Tänkte tvätta mitt löshår nu och medans hårinpackningen sitter i tänkte jag kolla julkalendern. Vad som händer sen vet jag inte, helst vill jag stanna hemma eftersom det är sjukt kallt ute. Men vet att jag kommer dö av tristess om jag gör det, fast iofs har jag ju Jersey Shore att dö till.. Hm.. Ja, får se vad som händer.
pusssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0