13 december

Dagen började helt okej. Hade luciafika klockan åtta imorse med lussebullar och varm oboy. Det satt inte helt fel måste jag ju säga. Sen hade jag bara två lektioner, gjorde klart arbetet på nk och facebookade resten av tiden. Sen hade vi svenska och kollade någon film som jag somnade till. Gick och tröck lite pottibullar och sen gick jag och Erica till Andres och hon tatuerade över sin vackra tatuering på benet. Höhö. Efter det gick vi och väckte Fridus och satt där till fyra. Sen dess har jag bara suttit hemma och legat i sängen. Är så sjukt jävla trött så det finns inte. Tänkte sova typ nu. Skulle egentligen haft sovmorgon imorn eftersom jag klarade projekt och företagande provet, men eftersom vi har en catering så måste jag komma till skolan klockan åtta.. fml....
Aja, bara bita ihop. Snart är det ju ändå jullov.

Nu tänkte jag ta mina flätor och trycka en snus och sen kolla facebook lite osv. Sen sova järnet.
pusss


ett år sen igår :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0