2 december

Åh så skönt det var att sova idag! Klev upp typ fem i elva och drog på mig slitis kläder och åkte till skolan - helt i onödan dock. Eftersom vi var sen så fick vi inte komma in på våran enda lektion. Så det var bara att åka hem igen. Har duschat, smörjt in mig och sånt och stoppat på ett par byxor. Längre har jag inte kommit. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, förutom byxorna. Åh, vad jobbigt. Vet inte vart jag ska ikväll heller. Hörde några rykten om malmberget, men till vem vet jag inte. Hihi.
Nånå, ska försöka hitta en tröja nu.
puss



Måste bara tillägga att jag är kär! Åh Pauly D, gift dig med mig (a)
Från början tyckte jag inte ens att han såg bra ut. Men nu, wosch. Hottie ;) höhö. Han blev typ snygg för han är så jävla rolig. Dock är håret fult..  Byt frisyr och ring mig sen ;) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0