22 december

Jobbig natt. Somnade två-halv tre. Vaknade sen helt förvirrad kring fyra. Kände mig orolig så jag undrar vad jag hann drömma. Jobbigt var det iaf för kunde inte somna om efter det. Låg och vred och vände på mig. Tillslut somnade jag och drömde helt sjuka grejer om min bror osv. Vaknade sen orolig igen vid åtta. Sen höll det på så ända tills kvart i tio då jag klev upp. Drog på mig kläder och satt sen och dog bara. Drog iväg till skolan och kollade när några sjöng osv. Sen gick vi till hr och fikade och fick julklappar och sånt. Nu har vi lov! Fan vad skönt!

Funderar på att vila en stund, men vet att det slutar med att jag sover så länge. Vet inte om jag orkar det.. Tänkte iaf försöka städa idag. Lär ju inte hända men man kan ju låtsas iaf. Hihi
puss


julklapp, höhöhö
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0