24 december

Kan väl börja med att säga God jul!


Igår blev det en oväntan utgång! Det började med att jag drog till Erica och Verro kom dit också. Vi sprang runt på stan i hopp om att hitta nå kläder. Men som vanligt när jag har pengar så hittar jag ingenting! Dock fick jag med mig ett par sockar, en bh, ett par trosor och två par strumpisar. Hehe. Bra köp. Behövliga saker! Efter vi kikat klart så gick vi till Peter och där var Tittie också. Vi satt och snacka och sånt och Peter bjöd på vin. Vi satt där till nio kanske och sen knata vi till Ante (tror jag han hette). Där var det en massa boys och fler kom det. Linda och Peter drog till krogen och vi andra stannade kvar och hade det hur trevligt som helst. Vid tre kom Adam och hämtade mig och Erica. När jag kom hem käkade jag och sen somnade jag direkt typ.


Vaknade imorse vid två ungefär. Chillade en sväng och sen gjorde jag pepparkaksparfaiten. Drog sen på mig lite kläder och kleta lite mascara och kollade kalle anka. Nu håller pappa på med maten och jag sitter här bara. Julafton är ju ändå årets segaste dag. Hofff.

Nånå. Ska läsa lite bloggar osv.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0