26 december

Igår blev en helt okej kul kväll. For till Erica och mådde allmänt dåligt. Tvingade i mig en billys iaf. Drack en öl och sen mådde jag lite bättre. Efter en stund åkte vi till Jonthe och satt där ett tag. Sen drog vi vidare till Gällivare. Jag och Fanny drog till Ante och satt där en stund bara, sen åkte vi till Linda och därefter till Björne och där stannade vi hela kvällen. Kom hem tio på morgonen och somnade direkt. Sov sen till fem typ. Min väska är borta, antingen har någon fattig jävel snott den eller så har jag virrat bort den själv. Har frågat alla jag har varit hos och den är inte där, så jag gissar på det första alternativet. Jävligt störande. Väskan skiter jag i, den var ändå ful. Men innehållet hade jag mer än gärna vilja ha tillbaka. Speciellt min börs med alla mina kort i. Åh så typiskt.. -.- FML
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0