31 december

Igår blev en riktigt lyckad kväll faktiskt. Det spårade inte för mig så som det alltid brukar göra annars. Vi satt hos Falle några stycken till en början. Sen drog jag och brudarna + Rille till Robin och satt där och drack och sånt. Sen tog vi bussen upp till Malmberget och sprang mellan en lägenhet och ett hus. Hade riktigt kul faktiskt, men roligt folk osv. Sen drog typ alla åt olika håll, jag höll ihop med Fanny och vi hamna lite här och där. Kvällen slutade på Mcklubben.. :O Mamma kom och hämtade mig halv sex, så snäll som hon är. Sen däckade jag i sängen, hade massa sms och missade samtal men har varit helt död så jag har inte hört.

Klev upp vid tre idag iaf. Mår som skit asså. Har lyckats tvinga i mig en macka för någon timma sen. Nu mår jag iaf bättre än vad jag gjorde imorse. Berodde nog på duschen. Har varit ut en sväng med Fanny också och hämtat min tröja och varit förbi Ali. 

Nu tänkte jag ta tag i mig själv och börja fixa mig. Har än så länge bara orkat sminka mig. Nu måste jag bara hitta kläder osv. Vet bara att jag ska ha mina kilklackar. Ohlord.. Kommer halka och slå ihjäl mig. Dom skorna är inte dom roligaste att gå med när det är halt. Ojoj
Nånå. pusspuss och gott nytt fucking år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0