4 december

Min helg har varit sjukt kul! Orkar inte gå in på vad som har hänt osv. Har haft så mycket upp nu så kommer knappt ihåg. Har träffat fint folk hela helgen iaf. I fredags sov jag tre timmar innan det var dags att dra till skolan och jobba lite. Imorse (kom hem halv elva) så fick jag sova från elva ungefär tills halv ett. Så det har inte varit så mycket sömn för mig. 

Idag har vi jobbat på som vanligt och fick sluta för en timma sen ungefär. Jag tänkte hoppa i duschen nu och sen bara ligga i sängen framför Jersey Shore och sen sova som fan! Ska försöka sova tidigt så man får lite sömn iaf. Börjar ju ändå åtta imorgon. Hosch, känns att man inte har fått sova ut på en hel vecka.
puss



fylldola
Kommentarer
Postat av: melinda

Avis på dina jeans!

2011-12-12 @ 18:15:36
URL: http://melindagundmalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0