Fredag:

Mamsen om 19 Du ska själv rita en bild av dig själv i paint
Gjorde du den här.. med paint?
Isåfall.. fan vad du kan!!

Svar: haahha ja eller hur, för den var ju så jääävla fin :D



Igår blev det en kul jävla kväll! Fick skjuts till Erica och där var Kebab också. Vi satt där en sväng och sen började vi knata till Pecka vart det var lite folk. Kom dit en massa folk och hade allmänt kul bara. Körde charader och brottades och dansade och hade kul bara. Löste lite grejer med en polare, vilket känns skönt. Var ändå en relativt lugn kväll. Förutom lite glasflaskor i skallen och lite bråk och tårar. Sov där och tog sen bussen hem imorse klockan tolv. Var helt kanon när jag vakna. Haha. Som det ska vara! Somnade iaf när jag kom hem hit och har sovit tills fem. Nu har jag hunnit käka och stoppa på mig lite kläder och tänkte börja sminka mig och fixa håret nu. 

Ska dra till Elina och börja med lite folk, måste bara försöka hitta skjuts åt mig och Erica först.
puss



sliten cheeey, haha nygråten typ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0