Om helgen

Fredag: Började några stycken hos Robin. Satt och drack lite och prata osv. Efter ett tag gick vi över till Elin och dit kom det en massa folk. Sen drog alla vi upp till malmberget och drog till Tobbe vart det var en massa folk. Och där är det helt svart för mig. Minns ingenting där. Efter ett tag hade vi iaf gått till Björn och varit där resten av kvällen morgonen! Minns ingenting därifrån heller. Har ju minst sagt skämt ögonen ur mig när folk har berättat hela helgen om vad jag har pysslat med. Haha! Iaf så hade jag somnat på bordet och sen hade Rille bärt mig till soffan och där hade jag legat helt stendöd tills jag vaknade klockan tolv på lördag.

Lördag: Var bakis åt helvete, lyssnade som sagt på en massa historier om vad jag har gjort och sagt osv. Haha hojja, är så korkad. Annars så tog jag och några bussen hem. Direkt jag kom hem la jag mig i sängen och slocknade några timmar. Vaknade klockan fem och gick och käka och sen började jag fixa mig. Drog återigen till Robin och satt där ett tag. Sen drog vi till Jonthe och fortsatt drack och sånt. Sen drog vi till Björn igen och träffa min Fannybo och när hon och jag dricker så händer det grejer vill jag lova. Vi hinka hb som aldrig förr och gjorde det ena med det femte. Så det är ganska många minnesluckor. Halv sju var alla tvungen att dra. Så någon kom på iden att fara till Dokkas och sova hos Savvo. Fulla och korkade som vi var ringde vi två taxibilar och åkte dit. Jag och Fanny har kramats med backen tusen gånger, skallat varandra 500 gånger, haft vattenkrig, tagit savvos kläder osv. Jag somnade någon kring halv elva på morgonen. Sov i soffan så har förbannat ont i ryggen idag.

Söndag: Vi vaknade iaf kvart över fyra och mått skit hela dagen. Vi hade ingen aning om hur vi skulle komma hem från Dokkas. Det löste sig tillslut iaf. Adam och Markus kom och hämtade oss. När vi kom till Gällivare så drog vi på Manuella och Adam bjöd på pizza. Det var tungt att klämma i sig så åt typ 4 bitar bara. Efter det for vi och snurra runt lite här och där. Sen drog vi till Adam en sväng och sen fick pappa komma och hämta mig och Fanny. Mår så jävla dåligt idag. Helt slut i kroppen och äcklig jävla fetångest har jag också. Och tusen blåmärken och hojj. Blev lite bättre efter att jag har duschat. Tänkte försöka trycka i mig en macka och dricka ytterligare 120 liter vatten och sen ska jag sova som fan!
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0