Tio frågor

1. Berätta 3 sanningar om dig:
- jag kollar alltid på folks ringar när jag träffar folk, går inte att undgå.
- jag skulle vilja vinna flera miljoner så jag kan köpa min familj och mina vänner det dom vill ha
- jag blir lätt less på människor som jag tycker om/tycker om mig. jag ignorerar den och kommer och går som jag vill ungefär, sen när personen gör samma sak tillbaks blir jag förbannad, (vilket är förståeligt att dom gör så). det brukar oftast sluta med att jag ångrar mig i slutändan. måste få bort det!

2. Två saker som gjorde mig arg idag
kan bara komma på en sak, och det var dom där jävla fittgallerna som var i skolans kyl, helt dumma i huvet. ville knäcka dom på mitten, döda dom och spotta på dom. blev riktigt förbannad. fel att bli ren någon gång -.-

3. Vilka personer står dig närmast och varför?
Elina - hon är som en syster för mig, spelar ingen roll om vi knappt pratar eller umgås längre, hon kommer alltid vara min syster. har så fina minnen med henne och hon är den som är mest lik mig. vi bajsar liksom tillsammans, folk tycker det är udda och stört osv, men vafan?
Erica - en fin brud som jag klickade med direkt vi började umgås, har samma intressen och kan snacka med henne om allt.
Liam - underbarast! har pratat med han i två år och är så glad att han hittade mig. han är nog den som vet mest om mig, vi har haft våra ups and downs men det har alltid löst sig. bästa!

4. Fem saker du vill göra innan du dör:
hoppa bungy jump, skaffa barn, åka till minst 10 länder, gå på en strippklubb, göra nånting jag verkligen brinner för

5. Hur sminkar du dig?
på vardagar sminkar jag mig inte alls, eller så har jag typ foundation, ögonbrynspenna, mascara och eyeliner annars så är det väl det plus svart (oftast) ögonskugga

6. Vad brukar du ha för kläder?
asså det är ju olika, men oftast leggins eller jeans, blir dock bara så jävla kallt på vintern men brukar använda dom ändå, höhö. sen tröjor och sånt varierar ju, har ingen bestämt klädsel direkt

7. Två saker som upprör dig:
barn och djurmisshandel!

8. Hur lång är du och hur mycket väger du?
164 och en halv centimetros! och jag vet förtillfället inte hur mycket jag väger, har typ gått upp i vikt som fan :ooooooo omg

9. Vem skulle du vilja festa med till helgen?
Fanny min partyboo, erica såklart, elina, kebab, crille och liam. sen självklart massa mer folk, men helst dom :)

10. Sista frågan - berätta om din första fylla.
hahahhaha, omg jag dör vad skämmigt. 
men ok, det var 2008 men jag var med elina och natha, vi hade en cider och en kvarting. dock var det typ bara jag och elina som drack spriten. iaf så satt vi utanför våran skola och drack, vi blev fulla, natha gick hem och jag och elina gick typ runt eller nått, minns inte riktigt, minns bara att det kom en snubbe med en schäfer som börja skälla och jag blev as rädd och skrek: MÖRDAR HUND!!!!! :O:O:O och sprang iväg. hahahahahahah 


HAHAHAHHAHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0