15 februari

Har knappt sovit något alls i natt. Har dröm helt sjuka drömmar, sen har jag vaknat flera gånger i timmen hela natten. Det var för varmt under täcket men om jag tog bort täcket blev det för kallt. Ni vet som när man har feber? Inte kul alls. Var iaf helt död när alarmet ringe i morse men jag kämpade mig upp och kollade hur kallt det var ute, -31! Inte okej! Hörde att det hade varit kallare i Gällivare också. Galet! Pappa ringde halv åtta iaf och fråga om jag ville ha skjuts till skolan istället för att ta bussen, ja självklart! Sen lagade vi mat hela dagen osv, hann bränna mig på ugnen så har en fin blåsa nu som gör grymt ont. 

Kvart i fyra fick pappa hämta mig igen och jag köpte halstabletter (thank god) och sen körde han hem mig. Har lagt mig i sängen nu och ligger och fryser. Även fast jag fortfarande har täckisarna + min fleece tröja på mig. Har känt mig sjuk hela dagen och känts som att jag ska svimma när som helst och mått illa osv. 

Nu tänkte jag iaf dra av mig mina täckisar och tröjan och bara mysa ihop mig i leggins, tjocksockar och linne framför en film och somna in till den kanske.
Pusssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0