16 februari

Jag hann se exakt 8 minuter av filmen innan jag pausade den och la mig och sov. Sen har jag sovit på till klockan elva ungefär och då vaknade jag och svarade på lite sms men jag somnade om hela tiden. Sen sov jag till halv tolv imorse. Natten (och kvällen) har varit helt sjuk för har drömt helt skeva drömmar men jag minns inte vad dom handlar om. Sen har det varit för-varmt-för-kallt dilemmat också. Sen har jag råkat slita sönder ett halsband, höhö.

Just nu sitter jag i sängen iaf och funderar på vad jag är sugen på, känner mig lite hungrig men vill ändå inte ha nånting. Men kanske borde äta, har inte ätit på 24 timmar snart. Fast funkar ändå inte att äta, min hals gör för ont. -.-

Nånå, nu ska jag dra på mig lite kläder.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0