18 februari

Inatt har det inte blivit så mycket sömn. Somnade först kring två, men vaknade igen halv fyra och låg vaken tills efter fyra någon gång, sen vaknade jag igen före sex någon gång men somnade om ganska snabbt, sen när alarmet ringde imorse var jag helt död. Det var inte okej! På matten jobbade jag super hårt faktiskt, endast för att komma ikapp eftersom jag låg en hel vecka efter i planeringen och eftersom jag vill hinna klart med matten innan sportlovet så är det ganska tight. Hur som helst så hade vi engelska efter de och då la jag mig på två bänkar och somnade dit. Klockan tolv slutade vi och jag drog hem och käka tre plättar och sen hoppade jag i duschen och duschade kroppen bara och nu sitter jag i min säng nyinsmord i underkläder, MJAU. Funderar på att sova någon timma, så man slipper vara levande död ikväll. 
pussssjao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0