2 februari

Började klockan tolv idag eftersom vi hade öppet hus. Kom till skolan och skulle baka till alla våra gäster. Ha-ha. Vi fick typ sammanlagt 10st, medans det var 15845 andra elever på storskolan. Tror knappast att linjen kommer finnas kvar. Hur som helst så fick vi vara i skolan tills klockan sju och då for jag och Erica med Eva. Vi gjorde typ ingenting. Hon släppte av oss på sibylla och sen kom Crille dit och sen hände lite grejer osv. Klockan tio kom mamma och hämtade mig. Höll på att frysa ihjäl när jag kom hem så jag hoppade i duschen. Sitter dock fortfarande och fryser. Inte ok. Tänkte börja torka mitt hår nu så jag kan hoppa under täcket. Måste bara mysa i mina älskade shorts först, hihihi.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0