23 februari

Det var galet så trött jag var imorse. Helt slut. Tur jag har min mamma som kör mig till skolan varje dag jag börjar åtta. Då kan jag driva på ända tills halv åtta. Bra skit! har iaf data nu och orkar inte jobba, spelar ändå ingen roll eftersom jag gjort 15 uppgifter medans dom andra typ inte ens börjat. OOOH, score! Jobbade så jävla flitigt i måndag så det är galet! Annars så är jag sjukt jävla hungrig men tyvärr är det ju alltid snuskmat i den här skolan så..

Efter skolan ska jag iaf dra ner till spa 4 you och bli sminkad av Linea. Jag räddar hennes praktik rättare sagt, höhö. Nånå, nu ska jag återgå till mitt spelande och kanske jobba någon uppgift.
puss people ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0