25 februari

Var stendöd imorse (igen) klev upp typ kvart i åtta och drog bara på mig kläder och borstade tänderna och sen hoppade jag ut i bilen och åkte till skolan. Jobbade stenhårt med matten eftersom vi ska ha sista provet på fredag. Underbart att slippa matte resten av skolåren. Sen hade vi engelska iaf och sen livsmedelskunskap typ. Efter det drog jag och Mio och hämta ut pengar och han fick sin hundring så nu kan han sluta tjata. Sen drog vi till hemmet iaf och satt i Nissans rum med massa boys och snacka lite. Sen hoppade vi på bussen och jag drog hem och sov tills klockan fem och sen har jag ätit lite och fixat mig.

Ska fara till Erica och vara med henne och Crille och typ Max och Kasper gissar jag. Hon sa att jag skulle klä mig varmt men lik förbannat sitter jag här i jeans, dock har jag en tjock tröja på mig men min jacka är varm så det spelar som ingen roll. Hehee. Fast det är bara 7 grader ute så jag klarar mig. 

Nu ska jag spraya håret lite och sen ska jag väl strax börja röra mig mot bussen.
Puss ;*



JÄÄÄÄH (H)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0