6 februari

Jag blir ju nästan stolt över mig själv. Har vaknat tidigt hela helgen. Jag som brukar driva på tills klockan fem. Inte dåligt, inte dåligt. Igår var en kul kväll iaf. Jag och Verro for till Markus och var med han, sen efter ett tag kom Crille, Vicky och Simpo och vi satt och gjorde inte så mycket. Hann gå ut och träffa Elina en sväng också. Vid elva for Crille, Vicky och Simpo typ och just därefter for Verro också. Så jag och Markus knata ner till Andreas vart det var massa skönt folk. Hade kul tills klockan ett då Adam och Åsa kom och hämtade mig. Somnade vid halv tre eller nått sånt. Fast blev väckt av världen bästa (inte) mio. Han snacka på ett tag och sen fick jag sova igen. Gott..

Nu ska jag gå och sätta nånting i kistan.
Puss

tänkte bjuda på en bild från igår, men såg att jag inte fotade nånting igår. bjussar på en bild från någon annan dag ist. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0