7 februari

Störande dag idag. Kom till skolan kring tjugo över tio och får då reda på att vi inte har någon lektion förän 12.40. Måttligt störande. Vi gick till Mio och chillade iaf och sen följde jag och Erica med Crille till matsalen. Sen hade vi två lektioner och sen fick vi sluta hela 60 minuter tidigare. Sen drog jag och Erica förbi coop en sväng och sen for vi till henne. Crille och Isabelle kom dit också. Vi gjorde typ inget, Erica bakade lite kakor också. Sen for vi till Linea och var med henne, sen kom Alle och var med oss också. 13 minuter efter tio gick jag till bussen och där träffade jag Mio och Ida så det var ju inte helt fel. När jag kom hem såg jag att min väska har kommit och att färgen var helt galen. Det stod att den skulle vara grå, men på bilden såg den mörkgrå ut, i verkligheten är den ljusgrå.. Vet inte om jag gillar den heller men orkar inte skicka tillbaka den så får stå ut med den. Ska köpa min 900kronors väska sen när jag blir rik också. Hann också göra hål i läppen under dagens gång, fint! 

Nu ska jag lägga mig under täcket och tagga nationella imorn!! 
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0