9 februari

Chill dag ja0. Först lite skola åså. Sen drog jag hem och chillade tills halv sex då jag knata till bussen men sorgligt nog missade den. Stod ute och vänta på mamma och när hon kom skjutsa hon mig till Erica och där var Crille också. Vi satt och prata bara och sånt och sen for vi upp till Markus halv åtta. Vi var med Nissan och chillade där också och sen skulle vi kolla film. Vi ville se någon skräck men Nissan var en sån kyckling och inte våga så vi såg scary movie 3 istället.. Haha. Höll på somna dit. Tjugo i elva gick vi till bussen och nu har jag parkerat arslet i sängen och tänker alldeles strax sova. Är så sjukt trött att det är sorgligt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0