beslutsångest

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh

har så jävla länge kollat på en sån här väska och sen har jag glömt bort den och nu när jag var på väskjakt ( HAHAHA, skrev jaktväsk först, satt och titta helt länge på om det skulle vara så, hahahha) så hittade jag den igen på modekungen men den kostar fan fläsk och jag har inte råd att lägga ut 900kr, tyvärr. Vill helst inte leva på 150kr på en hel månad. Fast vill ha den, den är så fin, med nitar över hela botten, åh vilken orgasm <3



Fast om jag inte hittar någon annan väska så får jag nog ta och köpa den andra väskan som jag har kikat på, den kostar ju bara 500 iaf, då har jag åtminstone 500 kr att leva på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0