Igår:

Igår for jag till erica vid fem, vi satt hos henne och bara prata och sånt, gjorde inget särskilt. Sen knata vi till karin vid halv åtta kanske (?). Där var Crille och Issa också och vi satt bara och filosofera, sen hade Karin lånat sin kusins epa så vi tänkte dra ut med den. Yesbox här fick vi trängas, jag satt på golvet bakom Karins säte och Crille, Issa och Erica satt tre i framsätet. Mys! Vi tog med en bob och åkte upp på dundret och åkte bakom epan och sånt där kul. Sen for vi till stan och köpte cigg och sen släppte vi av Issa.

Vi andra fortsatte upp till Markus och hälsa på han. Satt där tills klockan tolv typ sen körde Karin hem mig och jag slocknade kring två kanske.

Nu ska jag torka håret så puss ;*

skönt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0