innan jag går och lägger mig -

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? nrj
2. Har du sett din bästa vän gråta? ja, det har jag
3. Vad åt du senast? choklad
4. Har du fått någon komplimang idag? ja
5. Har du varit med i en rättegång? nej
6. Är du polare med grannarna? nej inte det
7. Vilka länder har du bott i? sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? minns inte
9. Har du haft en stalker? ja :D
10. Minns du dina/din musiklärares namn? ja,några, men orkar inte skriva upp
11. Hur bra är din syn? inte alls bra
12. Var är dina syskon just nu? i hans polares lägenhet
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? vet inte
14. Vem ringde dig senast? andreas
15. Vilken tid gick du upp imorse? lite efter tre
16. Vad ska du göra i helgen? ingen aning
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? har konversationer så asså ah
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? vet inte
19. Vad finns i din bakficka? ingenting, har inga byxor på mig
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? kom typ just hem då
21. Vad är det första du gör på morgonen? kollar mobilen
22. Vad ska du göra efter det här? sova 
23. Vem kramade du sist? minns inte, linea tror jag
24. Vem lyfte dig senast? minns inte de heller
25. Vad står det i ditt äldsta sms i inkorgen? vet inte d;
26. Vad har du för kläder på dig just nu? trosor
27. Vad har du för smink just nu? inget alls
28. Är ditt rum stökigt? inte så farligt
29. Vilken klass går du i? Hr 10
30. Röker/snusar du? ja, röker, och snusar ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0