lala

Inte en så jätte händelserik söndag måste jag påpeka. Fast söndagar behöver väl inte vara det, söndagar är ju som... söndagar. Mamma skjutsa mig iaf till Erica vid halv sex. Vi satt och gjorde ingenting hur länge som helst medans vi väntade på crille. Sen när han var klar gick, g.i.c.k vi till Linea i -20 grader. Helt galet. Mina ben och händer var helt borta. Där hände det iaf inte så mycket, dom höll på att färga hår osv. Fick träffa alle också (!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D <3). Var så sjukt jävla länge sen att det är skam! Flera månader sen ju, det var ju typ inte ens snö på backen!! OJOJ. Är iaf så jävla trött så jag bad mamma hämta mig kring halv tio. Och direkt jag kom hem hoppade jag in i duschen och nu tänkte jag gå och torka mitt hår så jag får sova någon gång.

pusssssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0