om lördagen 29 januari

Somnade i soffan kring fem och vaknade kring ett-två eller något av att det satt tre mongolider i andra änden av soffan och levde om. Vi bytte plats för dom skulle spela och jag la mig ner och halvsov tills Ida kom och tvinga ut mig på en rök. Sen direkt vi kom in kommer Anders och säger att vi ska dra till Malå. Så vi packade våra grejer och körde i mörkret dit. Stannade på statiol och köpte nått att tugga på också. När vi kom till Malå for vi till Anders mamma och lämnade våra väskor och sen drog vi till Jons hus. Satt där ett tag och sen for vi och hämta Chris, Elias och Tony och sen knata vi till någon kille vart det var massa folk. Vi var där typ hela kvällen och sen någon gång vid två tror jag drog vi till Ann var det var lite folk. Sen satt vi där och prata och sånt tills klockan tre tror jag. Och då gick vi hem till Jon igen. Sen satt alla vi i soffan och kika på existenz tills halv fem. Då gick Tony och Elias hem. Jag, Ida och Anders satt och var allmänt hungriga bara så klockan sex började vi steka hamburgare, och jag som inte ens tycker om hamburgare tvingade i mig lite mindre än halva. Och tro mig, det där var den vidrigaste hamburgaren jag ätit. Efter ett tag gick vi iaf upp och sov, tror klockan var kring sju-åtta då. Låg och myste i en dubbelsäng med duntäcke, åh så mys.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0