om söndag 30 januari

Ställde alarm klockan tolv men låg kvar tills halv ett. Väckte Ida och vi gick och väckte Anders. Tog typ en halvtimma att försöka få upp han. Sen när han väl klev upp gick jag och Ida på sibylla och käkade. Stressade i oss maten för att hinna till arvidsjaur och hoppa på bussen. När vi kom tillbaka till Jon var det 40min tills bussen från arvidsjaur gick och det tar typ en och en halv timma från malå dit. Så ingen chans i världen att vi skulle hinna. Så vi fick helt enkelt stanna kvar där en extra dag. Senare på dagen så drog Anders och Chris till nått ställe och skulle göra något och jag och Ida rymdes inte i bilen så vi tänkte att eftersom min mamma fyller år så gick vi och köpte en tårta som vi skulle baka. Så vi började baka den och jävlar i min lilla låda vilken tid det tog. Det stod på förpackningen att den skulle vara i ugnen 40 minuter, våran var inte klar förän om 1,5 timme. Men god var den, lite konstig men god. Resten av kvällen minns jag inte vad vi gjorde. Bara att jag och Ida tog en liten powernap. Sen gick vi iaf till Anders mamma kring 2 kanske och jag somnade i soffan halv fyra - fyra någon gång. Det gjorde även Ida och Anders också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0