01.14

Skulle ut med Frida och Sanna och några idag. Men det vart inget av det. Satt inne tills halv nio ungefär, då kom Eva och Robbe och hämtade upp mig och vi for till Erica. Sen satt jag där hela kvällen med dom. Vi gjorde absolut ingenting, satt och tittade en film som gick på tv. Sen kring halv tolv tog jag bussen hem och gick och var social med mamma. Har känt mig trött hela dagen men när jag väl kommer hem blir jag pigg igen. Ganska störande. 

Iaf så ringde Crille och frågade om han fick låna två cigg så han och Viktor kom utanför mig och vi rökte och sen drog dom igen. Och jag landade här, och här tänker jag sitta resten av kvällen.
Nu ska jag gå och hämta vatten för håller på att törsta ihjäl, sen ska jag nog ta ett glas cola också, hihi.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad du röker kvinna skärpning!

2011-01-09 @ 20:47:58
URL: http://johannalass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0