11 januari

Har varit en sjuk jävla natt. Känns som att jag har fått tillräckligt med sånna nu. Får hoppas jag får åtminstone en veckas uppehåll. Vi får väl se.

Förövrigt så har jag vakat inatt eftersom det kändes som det enda rätta eftersom jag ändå inte blir trött förrän vid sex så det kändes ju måttligt onödigt att sova från typ sex till halv åtta ungefär. Dock är jag skit trött nu men det får jag väl stå ut med. Ska fara till ishotellet med min fula klass plus tvåorna. Gud vad kul.. Nej inte direkt. Kanske tar ikapp med lite sömn på bussresan dit och tillbaka. Tar ju ändå ett tag att åka. 

Nånå. Nu ska jag slänga iväg ett sms åt Mio och se så att han kommer och öppnar dörren åt mig när jag kommer dit. Sen ska jag chilla ett tag tills bussen går.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0